MPG & broke my ankle

salam

lma dah x update blog...haha
bz memanjang
this past week quiet bz wif
test 4 straight days
assignment non stop
lab report every week
fuh...nmpk bz x? haha

sabtu lepas kolej aku bt MPG ( minggu permata gemilang)
atau lbih dikenali sbg
dinner tahunan kolej kediaman aku
bg aku ok ja suma
but only several matter that piss me off

1. makanan
for the first glance..it was absolutely awesome
but after the feast begin, our table were
among the last receive rice..
lau lmbt tu kira ok la, aku bley phm sbb
katerer dia bg nsi ikut meja start dari tepi,
meja group aku kt blah tgh
tp yang aku agak frust
bla nk p tambah nasi tuk mmbe len yang x dapat lg,
walaupon mmbe aku yang p amik dia beratur
then bla sampai turn dia, the PIC tu cakap
nasi abes, vip ja bley tmbah..
pergh....tebakar mmbe aku ni, blik meja
mcm2 kluar dri mulut..aku tumpg bengang..haha

2. lauk x cukup
1 - ketul ayam masak merah sowg
1 - ketul daging masak kicap kot sowg
kari bley la sowg skit
nk p tambah, once again its had all gone before we
wanted to take another refill.

3. appertizer
cayaq meleheh hah!!
rasa mcm ltk ayaq + susu cayaq skit + bnda yang bulat2 kecik
tu je la kot yang aku kurang puas hati..
smga ada kemajuan tuk dinner akan datang
also bigger achievement can be make next time
"today mistake is for tomorrow goodness"

now the part for my ankle
rsanya ahad petang kot aku accident
haha
eksiden tyme men futsal
lawan ngan foreigner
so the story begin,
on a peaceful sunday evening,
as the leaves fall down
swiftly one by one and being blow with
a soft breeze..
BAM!!
my ankle broke..
the end...
hahaha

the long story,
ptg tu aku men futsal ngan foreigner,
foreigner iran lau btul tekaan aku..haha
tyme tu turn depa attack,
aku sbg defender kna bertahan la
then aku nk clear bola, tyme tu la
ada sowg foreigner mai sepak bola tu skuat ati dia
aku pon tyme tu nk sepak gak...
so, dua2 owg sepak bola
tp kaki aku lg lembik dri dia and the effect
" praaapp"
pergh terduduk aku kt situ
then terhincut2 p duk kt tepi
tyme tu mmg sakit gla aku pnya ankle
rasa mcm nk tercabut dah..
then aku trus blik bilik.
esoknya, aku lgsg x p klas..
nk jalan pon seksa gla
mgkn ari ni bru aku p klas..
mmg limited gla pergerakan aku
aku x p klinik lg sbb mlas nk p
aku tggu dia smbuh sniri je la..haha
bengkak mmg siyes besaq gla smpai x nmpk buku lali aku
mmg melepas la pluang nk men futsal tuk mggu ni,
aku dah mengidam dari mggu lpas nk men
tp sbb nk test aku hold dlu...
aku harap ankle aku baik lam masa smmgu
nnt dah bley men mggu dpan
sbb aku nk men futsal kt umah ngan set2 adik aku...hahaha
that's all for now

here's a pic of me n my roomate b4 the MPG
aku mlas nk edit..amik gambaq ori sudah!!
wasalam

Share:

0 komen