library!

salam

td aku grak kul 2-30 p PSZ aka Perpustakaan Sultan Zanariah, so skang still kt dlam psz ni. azam msa dtg mmg mmbara nk stdy DE. Suma buku rujukan aku bwak dri bku yang lecturer bagi smpai la bku teks yang aku curi dri tuan dia Ammar + lappy kecik ni. aku mai psz ni sbb mggu dpan ari isnin dan rabu ada test 2. lau x mmg x kelapaq aku nak mai sni.

aku mai naik cik PGE yang sslu bwak aku g jalan2 pusing utm ni. lpas park moto trus aku nek lift p tgkt pling tggi n cri meja. lpas bwak kluaq suma brg stdy aku bka lappy, buka lagu, buka buku, buka kotak pensil ( still guna kotak pensil zaman ayaq hingus dok meleleh lg ). 5 mnit aku baca buku trus blank..

1 bnda pon aku x phm..kt paper A4 ni aku tulis 1 baris ja.suma yang aku baca langsung x masuk, mcm ilmu yang aku try nk serap 2 patah blik masuk buku. aish...awtla lgu ni!!! why am i cannot understand even a single definition of the theorem??

final result, aku buka lappy post menatang ni..
i really hope that i can focus on my stdy..
wish me to have the focus i wanted most!!
thats all..tq for reading this expressions of liver ( nie aku amik dri google translate) eventhough not interesting.


Share:

0 komen