Futsal~

salam

coretan hidup ku sjk start sem baru:

1st week:
- as expected mmg bosan dan kebanyakan masa aku dihabiskan dengan tidoq lam bilik..cuba bayangkan kelas tghari abes kol 12, then kul 4 bru ada blik + aku dah ada kenderaan skang. mmg tidoq la pilihan aku..

- homework + assignment pon xda, byk habis masa kt cita jepun n korea

- mlm2 lpak kt kdai mkan lma2 sbb dah tau lau blik x bt pa pon keja tdoq ja

- dota skang nie aku bru men 2 kali sbb xda nafsu nk men..

2nd week:
- ok skit la..xda nk bosan sgt

- external aku bru lpas format, xtau rosak apa...last2 ilang suma cita

- ari tu u aku bt jamuan raya kt pdg kawad, bg aku bgus sbb jimat duet aku yang tgh pokai ni..bila la kerajaan nak bg duet ni??

- kasut futsal pon da jd buaya, untungla lau da owg nk blanja aku kasut futsal

lastly..ari sabtu nie da kenduri kt umah aku..so datangla ke rumah pnuhkan perut anda!!

thats all
just luahan ati nk update blog
see u in the next post

Share:

0 komen