Bored day!!

Salam~
post bhasa mlyu la plak tuk kali ni...mndgkn ari nie secara rasminya bermulalah cuti panjang buat diriku dan terasa bosan di sini,

haha..sbnrnya diriku masih x sampai d umah..lgpon lau blik umah bkn bt pa pon...abes beras ja. entry kali nie aku nk sentuh skit la pasal dunia bt masa skang nie!!(emm...mcm menarik ja, entry nie tok sapa yang ambil kisah psal org2 setempat ja. yang hanya tau jaga diri sniri sorg2 p men jauh2!!)

sbnrnya aku nk sentuh skit ja psal akibat yang berantai!!

1. mula ngan feshen la kan!!
- feshen skang nie mkin lama mkin nipis n semakin ilang kain ( ka mata ku dh mcm clark kent!!...nie pengaruh lyn smallville lma sgt). abes suma nampak, lg 1 lupa lak makin ketat bju tu hah!!..mmg la aku nie bt x tau ja, tp lau dah suma mmber aku asyik dok usha ja aku pon ikot turut la skali..

2. artis2 malaysia yang comel2 dan seksi ooo...(dh mcm hollywood skang nie)
- ptutnya dah lama aku nk post psal benda nie, cuma mlas nk taip lama2. dlu tyme berita harian punya award apa nma dia ntah la, bhp kan? lau x clap aku la. yang aku ingat ada 'bh' sebab berita harian yang buat..mak aii (ayat yg sllu kluaq dri mulut bro jamir) sheksanya, dah kalah hollywood dia pkai..tp aku x smpt nk tgk award 2 coz aku x tgk tv, aku tgk gambaq2 pon sbb ada budak blogger len yang smangat upload ltak lam blog dia ( blog dia pon aku dah x igt sapa coz tyme 2 aku tgh lyn fb, lpas tu ada update blog psal bnda nie ..so tgk ja la)

3. orang yang tengok program di atas..
- ampa rsa lau berjuta2 owg yg tgk prgram 2 ada x yang nk ikot mcm artis kegemaran dia? impossible la klau xda 1 makhluk di atas muka bumi malaysia nie yg x ikot cam artis. maybe fitrah manusia kot suka mengikut citarasa org len terutama remaja cm aku nie yang msih lg ingin mencari identiti sniri...lau nk cri identiti pon cari la yang 'sedap mata memandang dan sopan dilihat'.

4. orang yang melihat orang yang dia atas..
- haha...nie akula!! tiada seorang pun yang ada dia atas muka bumi yang indah nie tiada nafsu terhadap kaum yang berlawanan dengannya kecuali gay n lesbian. walaupun jgan dilihat orang yang mendedahkan aurat itu, namun apa kan daya jika tuan badan sniri yang sanggup mensuakan bentuk tubuh badan beliau untuk menjadi tontonan umum..

ayat biasa kluaq tu entry mcm nie sllunya ' untuk membetulkan org len mstla betulkn diri sniri' tol x?

quote of the entry 'whoever yourself just don copycat other that brings harm to yourself but take the only the gud side of it'

ps:
panjang tol entry kali nie!!
only take gud advice in dis entry !

wasalam~

Share:

4 komen