Test 2minggu~

Fuh, kepenatan yg x terhingga..5 tes dlam 2 mggu.Yg pling sronok 3 tes straight 3 ari..huhu.

1 -tes fizik (18 feb 2010):

-aku blaja fizik nie sehari setengah ja.

-nasib baek soklan senang.

-aku x tiru owg cuma mntk nasihat ja(x sma ngan meniru kan).

-tes kul 6.15 petang.


2-tes mat (19 feb 2010):

-aku blaja setengah ari ja..x smpat nk stdy pown

-dah la tes pagi..& smalam dah la tes fizik..

-tutorial yg dia bg x pnah wat

-soklan tes 2 susah gak arr

-aku smpat stdy 4 jam ja start kul 10mlm - 2am..

-2am -4am aku men dota (haha dah la tes lg 4jam stgh)


3-tes computing (20 feb 2010):

-aku blaja 2 jam ja..

-ini kerana aku tdo mlam td..

-aku bangun kul 6 bru start blaja...tes start kul 9..

-soklan, fuh! susah gila..lau aku dapat 10/50 mmg aku hebatla

-tp aku bersyukur sbb aku tdo malam td..haha


4- tes introduction to malaysian politic:

-mgkin ari isnin ni kot

final:

-jgn buat benda merapu tme nk tes cam men dota..

Share:

1 komen