kemengisian kekosongan kecutian kesemingguan! haha

assalamualaikum...

nie aku nk cita psai cuti smggu aku d umah..tggl 28.12.2009 yg lalu aku ikut keluarga bercuti ke tmpat yg x brpa jauh pown..dalam 2 jam perjalanan mnaiki keta unser mak aku yg lawa 2...Tempat percutian aku nie diilhamkan kepada owner dia bertajuk "D'PUNCAK BRIS LAKE RESORT"..penah dengaq x??...konfem x penah...

tempat nie kat ngan Nami..n..tmpat ni tmpt empangan letrik kot lau x clap aku coz tmpat nie dulu ada byk kampung tp terpksa pndah tuk d'buat empangan..dah la 2 mlas aku nk 2lis..tgk la gamba yg x bapa ok nie~

lawa x pmndangan??

nie aktiviti yg diri ku buat slama brada di Beris:~


masak ikan 2...bkn snang nk tgk aku masak..

aku berkayak 1 keluarga...fuh penat..


aku pancing x dapat ikan pown..adik aku ja dok dapat..huhu


meluncur rakit 2...

kesimpulan:
1. sronok skali
2.dpat bercuti ngan keluarga
3.tme p kt situ xda owg len..kluarga aku ja..haha..we rule that resort!!
4.sowi lau gamba x bapa lawa...

~:wasalam:~


Share:

1 komen