tO be Known~

lgu yg tgh dok dgr 2 aku bru update.tp aku mlas nk edit kes 2 yg ada yg ada 2lis "Myspace playlist" and so on..nnt la aku edit.

memandgkn skang nie tgh hujan yg diamati lebat..aku rsa x lma lg bnjr la kulim nie...mlam nie tdo mst bes..sjuk oooo..

Sabtu ari 2 aku ada tes muEt kat smKk (pkir sniri la) fuh..susah jga rupanya tes ni (buka buku aku tgk ja bkan baca pown)..rasa malas mmg x dapat dibendung lgsg ..antra yg pling ssah bg aku la..tes reading kot. (tp aku rasa bg owg len rsa tes reading rsa pling sng kot).. haha ayt bdk darjah 1..Alhamdulillah aku abes tes 2..tp x tau byk mna btul..

ptg 2 aku ada p 1 program nie..ayahanda aku yg suh aku p.aku dgn hati yg agk keberatan nie pown p je la.sepatutnya program 2 start dri pg lg tapi aku p tme nk mgrb dah..nsib baek aku bley masuk prgrm 2..mlam 2 ada slot for disease...nie kra slot yg bes jgk la..apa Yg aku rsA yg akU dapAt di pghujUng sLot nie ialah aku Bley tau bEberapa penyaKit dengaN tgK taPak taNgan..mcm taBib ciNa la plK..tp yg akU igt disease cm angin dlaM baDan, toksid, x cukup air, and kolesterol..

esok nya aku bgn kul 4 pg..smangat gla aku bguN awal..ni pown sbB ada qiamullail..disusuli dgn smyg suBuh & ceramah pG. sLot seteRusnya pasal halal haram dlm pemakanan...sloT nie la yg paliNg bes...mla2 psaL israIl, tme ni aku tgk owg isLam kna SembeliH ngaN tenTera isRail..kepala bdk 2 depa lempaq ja..siap bley glak2 lg..sApa x baran...dia bt ikowt suka aTi dia jA..lau aku jd bapaK diA mesti sedeY glA..ada jgK gambA bayI tePi jAln mati keNa bom..macam2 lg la..mals aKu nak 2lIs..pRogram 2 abes ptg dlaM kul 5...

pG td aKu ke keBun ciK aku..toLg taNam sErai..peNat 2 x payaH nak kaTa..blik umAh knA kemAs umah lg,saPu samPah, siDai baJu, buAng saMpah, mop laNtaI ja aku x bt ari nie...kUl 2 p aMik adIk aku yg maNja terleBeih 2 kt taDika..lepAs asaR td aKu bercadaNg nk ke kEbun..tp ujan fuh... (kt atas dah ada, igt sniri la) aku ada bercadAng nk bUh gamba tp akU malaS nk amIk piC (padahal nset yg akU pki pown xdA kalEr) ...

seKian...WassaAlam..

Share:

2 komen

  1. salam..

    moga btambah rajin la naa..

    seng atie ustzah ngan ustaz dpt anak ceni.. :)

    ReplyDelete
  2. Nan. Hurof besaq kecik menakutkan. Dan sakit mata. Anyway. Nce lagu disini.

    HEhe.

    ReplyDelete