Huk!

yay.. dah ada 200 owng mai tgk blog aku..disebabkn aku xtau nk bt apa aku pown sja up--date menda nie..skang nie kt kulim ngah ujan yang terketerlaluan lebat sjk imam abes baca doa tme smayang jumaaT.mgKin nie ujan rahmat kot..

la nI aku dah xlarat nk tdo walaupun katil menjengah di otak akU.Jd sebagaI langkh berjga2 aku chat ngan memba aku yang dikurniakn NamA MitaH ReeSay...Meh aku cita pasai dia Sket(xda idea nk 2lis apa dah)..aku knai dia tme form1..tme 2 kmi g perkhemahan sama2 tp tme 2 aku x bapa nk knai dia..naik form2 aku pndah skoll dri sM aL-Islah Ke SmK taman jelutong,aku jmpa dia first day aku masuk skoll.dia pown bru masuk skoll 2 sama ngan aku.

Start dari ari 2 lah aku kawan ngan dia..spanjg form 2 kebanyakan bnda nakal aku bt ngan dia..tp ada 1 peristiwa yang aku x dapat lupa,tme 2 masa blan puasa...bnda nie hnya aku dan beberapa memba aku yg berada di tempat kejadian ja yg akan igt smpi bla2...tp menda nie aku x bley nk bgtau ampa yang bca post nie coz menda nie adalah terlalu sulit cam rahsia kerajaan(apa aku merapu nie)..

2 jela yg aku bley citer kat ampa stkat ini..nnt aku ada masa bru aku cita slanjutnya..hihi

Share:

1 komen