Apnan Le's voice out

If you seek for motivation, health and financial management then you are in the right place!!

  • Utama
  • Motivasi
  • Kewangan
  • Kesihatan
Apnan le's. Powered by Blogger.
yay.. dah ada 200 owng mai tgk blog aku..disebabkn aku xtau nk bt apa aku pown sja up--date menda nie..skang nie kt kulim ngah ujan yang terketerlaluan lebat sjk imam abes baca doa tme smayang jumaaT.mgKin nie ujan rahmat kot..

la nI aku dah xlarat nk tdo walaupun katil menjengah di otak akU.Jd sebagaI langkh berjga2 aku chat ngan memba aku yang dikurniakn NamA MitaH ReeSay...Meh aku cita pasai dia Sket(xda idea nk 2lis apa dah)..aku knai dia tme form1..tme 2 kmi g perkhemahan sama2 tp tme 2 aku x bapa nk knai dia..naik form2 aku pndah skoll dri sM aL-Islah Ke SmK taman jelutong,aku jmpa dia first day aku masuk skoll.dia pown bru masuk skoll 2 sama ngan aku.

Start dari ari 2 lah aku kawan ngan dia..spanjg form 2 kebanyakan bnda nakal aku bt ngan dia..tp ada 1 peristiwa yang aku x dapat lupa,tme 2 masa blan puasa...bnda nie hnya aku dan beberapa memba aku yg berada di tempat kejadian ja yg akan igt smpi bla2...tp menda nie aku x bley nk bgtau ampa yang bca post nie coz menda nie adalah terlalu sulit cam rahsia kerajaan(apa aku merapu nie)..

2 jela yg aku bley citer kat ampa stkat ini..nnt aku ada masa bru aku cita slanjutnya..hihi
Akhirnya berjaya juga aku meng-update blog akU..bkan Senang..habis sepagi aku bt menda ni...
ni aku ada pesanan tuk budak yg pernah skol kt jelutong dan sama skali sma bacth ngan aku, diharap rajin untuk join group skolah yg aku dh buat link kt atas yg bertajuk "TuK BdK sMkTj" yg bersebelahan link ke myspace!...bdk laen dharap tdk saja2 nk join..for sppuku fasihah, template ni dah bley comment...hihi

lastly, aku bt mnda ni coz dollah yg suruh aku update coz memandangkan aku tgh cuti..


PenAh tK AmpA teRPikiR aPA yG teLAh Ampa Bt dAlaM mAsa selePas SPm.....PenAh Tk AmpA tErpiKir Apa Yg teLaH aMpA lAluI SEpanjanG maSa lePAs sPm...PenAh tK ampA teRpiKir KenApa Ampa mengHABiskaN MasA begItU sAja LepAs SpM...PenaH Tk AmpA
RasA betApa bAnYak MasA Yg DibaZiri BEgitu SaJA...ConTohNya chaT,Bt BloG cam Aku NiE,tDoq,tEngOk Tv,MelEpAk kaT uMah meMbeR dAn PanDai2la aMpa piKir sEndiRi... PeNAh Tk AmpA RaSa MenYesaL KeRana mAsA ItU ampA bolEh meNdeKatkAn Diri aMpa kePada AllAH...GuNakAn maSa 2 UntUk HaFAl Al-QuRAn,muHasabah DirI,SOLat SunAt...
olEh itU bG Yg Dah bAca Post nie....diHaraPkan aMpa boLeH beruBah...InsyAllaH
CanTik Tk laYouT bru aKu niE...Nie maSih DalaM pErcuBaaN dan SelaGi Ada Masa sEbeLum Nk p Smbg BelAjaR niE aku AkaN cuBa Meng-laWa-KaN bLog NiE..BagI sEsIapA yG Nk Bg komeN 2 CepAt cOz nNt Aku Tk sEmpaT nK.......(tk TaU nK 2liS aPA)
KePADa sEsiaPa yg TelaH melIhaT blOg Ini..Diucapkan bersEdiKit-seDikIT TerIMa KaSeh..
dAn kePada yaNg inGin meNgomEn SilaLah koMen deNgan SetiDak IkHLas DiRi SeNDiRi
Newer Posts Home

Who am I?

A worker in a private sector factory searching life accomplishment in games, photography and cinematics

Featured Post

Horror House

May Peace be Upon You Last year I decided to bought an apartment just for the sake of investment because I thought it is a good way to ...

Categories

  • ~MuhasAbaH diRi~
  • ~PeNgalaMAn DirI~
  • ~PeNgalaMAn DirI~.. ~SenDiri~
  • ~SenDiri~
  • NothinG~

Blog Archive

  • ▼  2018 (1)
    • ▼  March (1)
      • New PC Build
  • ►  2016 (9)
    • ►  April (2)
    • ►  March (4)
    • ►  February (3)
  • ►  2015 (21)
    • ►  December (6)
    • ►  November (8)
    • ►  October (7)
  • ►  2012 (9)
    • ►  April (1)
    • ►  February (3)
    • ►  January (5)
  • ►  2011 (17)
    • ►  November (1)
    • ►  September (2)
    • ►  August (7)
    • ►  July (3)
    • ►  June (1)
    • ►  May (1)
    • ►  March (2)
  • ►  2010 (9)
    • ►  December (1)
    • ►  August (1)
    • ►  July (1)
    • ►  June (1)
    • ►  May (2)
    • ►  March (1)
    • ►  February (1)
    • ►  January (1)
  • ►  2009 (9)
    • ►  December (1)
    • ►  November (3)
    • ►  October (2)
    • ►  May (3)

Followers~

Copyright © 2016 Apnan Le's voice out. Created by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates