3 days shopping!

salam

CNY is just around the corner
so
aku pon amik pluang skaki p shopping
kt 2 mall in 3 days straight

first mall: Sunway Carnival Mall Seberang Jaya
aku g ari first n second

ari pertama
aku g teman my mother bli kasut
pergh...discount bersepah haram
10- 70 percent pon ada
kalah YES (year end sale)
and as a reward
dapat la bnda ni

mmg aku gmbira gla dpt mntg ni
mna x nya
belt yang lama pon tggl
nyawa2 ikan ja
skit ari lagi mmg aku jalan
tba2 sluaq terlondeh..

ari kedua aku teman my family
g mall yang sama cuma
len section
kali ni bab pinggen mangkuk (kuanten skit)
disebabkan ada sejam ja
mak aku x smpt nk amik byk cuma
dan @ sempat amik 2 set cawan
1 tempat grill
1 batang tuk cucuk bara api
1 penimbang bahan
(ni adik aku yg kcik dok meregeh nk)

ari ketiga g Jusco Perda
tujuan asl aku xtau
aku nk p men bola
tp aku terpaksa ikut
tujuan mak aku cuma nk bli
hadiah ari lahir tuk husband yang tersayang
ayah aku dapat
1 pasang kasut odermain
lau x clap aku
n
2 pasang sluar slack
tuk p keja

yang aku prsn dua2 mall ni
promoter dia byk bdk2
sbb dia, tau2 la sniri
yang berfesyen pon
mcm2 jnis ada
mmg nk suruh
aku cuci mata la...
ish3...

thats all
bout 3 days of my life
after start holiday
wslm

Share:

0 komen