Water rocket!!

salam

today, selasa bersamaan 22 Mac 2011 @ 16 Rabiulakhir 1432:
aku men roket air ngan budak2 form4 dari skol smk Taman Jaya and smk Taman Desa Skudai(cuma berangan)..tp yg sbnrnya aku cuma menjadi tenaga kerja tuk menjayakan pertandingan roket air antara kumpulan yg melibatkan 40 owg budak skol.mula2 aku igtkn bdk form 1 pnya la kecik bdk2 nie.(x mcm bdk form 4 lgsg)

start dri pg smpai 5 ptg, tyme start suma bdk syp ja.kesian aku tgk mmbe aku wt lwk kt dpan tp bdk2 nie bt dono je.(pdhal dlam ati aku mmg nk glak ja..hohohoho) lma2 ok la lpas ice breaking bdk2 mcm eager la skit nk tau psal teammate depa. mmg bes lau jd bdk2 nie sbb dtg2 ja dh dpt makan pg, then mmbe aku lg sowg bt penerangan rgks tok bdk2 nie psal rocket air and depa kna bt yg simple dlu.sja nk tes jauh mna dan apa yg silap.mmg x jauh sgt pown ada la 25 meter.

tuk tunjuk kt bdk2, kami bt yg long distance dan parachute. nsib baek la yg long distance 2 jauh dri bdk2 & yg parachute 2 jd (fuh...lam hati mmg dah cuak gla lau x jd). abes suma 2, break jap smyg ngan makan.lpas 2 bru bg penerangan yg detail kt bdk2 nie tuk depa lawan tme ptg nnt time lpas break aku blik berehat @ senam mata.

kul 3.30, bermula la contest roket air..kami cuma amik long distance ja lau nk wt parachute mmg x smpat la.bdk2 nie tmbk pergh jauh gla ada yg sampai lbih dri padang bola, ada yg smpai ilang lam semak, roket yg kami bt pown x smpai stgh pdg bola.mmg btul2 jauh la.

lastly,bt mjls pnutup dan bersurai.

p/s:
-gambaq mmg x smpt nk upload lg
-title blog nie mcm kurg sesuai.nnt aku tukaq
-mggu dpan test(aku still mlas lg, tp azam mmg membara gla)
-mggu nie aku ada contest domino tuk test 2 dinamik. mai la usha tyme pesta konvo!!


Share:

1 komen

  1. hahaha..pape hal, budak2 tuh sume stylo gile lah roket!

    ReplyDelete