A day after Last paper!!

salam
Hari: Sabtu
Tarikh:27 november 2010
Pukul: 2 ptg dan strusnya
perkara yg berlaku:
Bru mnrima hadiah dari owg yg mmnjmkn keta sewa.then amek mmbe aku kt kolej dan trus g isi minyak 1000 sen kt petronas..destnasi aku yg strusny ialah Kolej Tentera Darat (Pulada) kt Ulu Tiram..berbekalkan keta kncil dan 4 owng mmbe aku yg sggp mnemani aku, aku nek la hi-way kt senai..mula2 bwa la keta 2 smpai 80 km/h...glak2 lam keta smbl mmbe aku wt lwk yg ngoi..


then, 5 kilo lagi nk smpai exit ulu tiram kt atas bukit tiba2 keta yg sngt aku syg(sentap hati maknak)..keta 2 xnk grak, pedal minyak smpai dh rapat kat lntai..aku pown apa lg, cuak+ suspen la jawbnya.spa la yg x cuak lau keta tiba2 xnk grakkn diri beliau itu..hadoi!!


lpas bgi sgnl kcmasan aku slow2 ke bahu jln..bka la hut dpan,pdhal aku bkannya reti papon..haha..sntuh sna skit, sni skit, ooo ni enjin panas nie..pndai la aku wt andaian..mmbe aku lg sowg kata nie sbb habuk nie, berat sgt habuk nie..(ciplak dri kecik)


Mmbe aku try kol owner keta nie, rupa2 nya keta nie mmg da mslh pown..hadoi!! mslh ngra nie!! mmd btul2 dugaan la, lpas 2 aku try start enjin blik dan cuba jalan.bley la jgk jlan smpai bley tggl kan mmbe aku..

tp, sat ja la.. lg 200 mter nk smpai tol keta wat mslah yg sma, stop lgi..lpas tol aku meparkirkn keta nk bgi beliau sejuk skit..nasib baek la tme nk p kt Pulada 2 keta x wt mslh..smpai gk akhirnya ke destinasi ku..igtkan bley jmpa abgku yg d'sygi..tgk2, dia g outing ngan yg len. hmm.. nk wt cmna, dh mmg bkn bkn rzki aku. tmye blik 2 aku ikot hi-way gak, rsanya 4,5 kali gak aku stop tgh jaln(tgh jlan kcmasan)..smbil dok tggu keta nk sejuk 2 mcm2 permainan kami berlima men, men baling batu, juggle batu, n bergmbar(kononnya mnkmati keindahan alam)


tyme nk smpai kt utm aku stop kt shell nk isi mnyk..aku isi mnyk ngan harga byk nie:

haha..idea spa la nie(x nk ngaku, haha)..a bkan nma sbnr..

tp mlam 2 mmg mlam yg terbaek la, thank my friends..g jln2, men boling smpai tgh mlam(g men boling pown dh kul 11.40 mlm), g mkan besar pnya..pak guard mlm 2 pown sporting ja, x tahan keta pown.aku mmg dh x bwa kad matix.lau x kna saman la jdnya.tp xda gmbaq yg drakamkan..cuma dirakamkan lam otak ja..lau la memory lam otak nie bley transfer msuk lam lappy kan bgus!!

thats all for this morning..now 4.04 am in the morning..gud morning and spa2 yg nk posa 2 smpna 10 muharram,

::SLMT BERPOSA::

SALAM

Share:

0 komen