sedapnya pen biru!!




haha..kali nie aku sja nk tmbah post aku sblum aku masuk u..huhu..mggu nie aku mlas nk amik tau sgt psal u yg aku bru dpat iaitu UTM dan kosnya ialah Mekanikal..apa la yg bgos sgt u nie..aku pown xtau...tp dh owg suh aku apply u nie aku pown apply je la...mmndngkan mggu nie mggu last aku nk relax,so aku byk menghabiskan masa aku ngan dota(haha)..ish3..mmbzir masa btol..bak pepatah owg tuaku "dari ang dok men dota 2 baik ang p hafal Quran. Nie kalau dri awl cuti blan 3 dh hafal Quran dh bley hafal 1 Quran dah"..ttp godaan dunia nie mmg x dpt aku lwn dn trnyata aku kalah dalm perlawanan nie!!!

okla, aku bkan nk cita sgt psal U nie. aku nk cita pasal tajuk yang nun diatas nie..aku nk tnya soklan kt spa yg bca post nie.."spa yg penah mrasa betapa sedapnya dkwt pen biru??"..haha..konfem x ramai yg penah rsa ...

kemalangan nie menimpa aku tme form 3 kt skolahku yg tersayang SMK Taman Jelutong..aku igt lg tme 2 ustazah aku yang diberi nama ustazah Noritta sdg khusyuk mengajar bahasa arab kt bbdak kelas aku..dahla aku dok depan skali..btul2 depan ustzh 2 dok tgh mgjaq..mula2 mmbe aku tnjuk skil kt aku dgn menyedut dkwt pen dri lubang blakang pen..dia sedut dkwt 2 sampai dekat nk kluaq lubang 2..pergh..lepas 2 dia cabar aku wt cm dia..aku apa lg, berbekalkan pen biru yg aku baru beli + x gna pown lg aku, diriku lantas menyahut cabaran itu seperti anak lelaki(haha..lbey2 lak)..aku pown trus la menyedut dakwat pen biru aku 2..ttp aku x tau sbb aku x bley nk stop dri terus mnyedut dkwt 2..haha..apalagi dkwt 2 terus msuk lam mulut aku macam aku sedut air pakai straw..mla2 aku x sdaq yg dkwt 2 msuk mulut aku, lps bbrapa detik aku dapat rasakan yg dkwt yg ada lam mulut aku mula merebak ke seluruh mulut aku..rsa nya agk manis, sedap jga la..lntas ku capai kertas yg ada dan ku ludah baki dkwt yg aku dlam mulut ku..tba2 aku trdgr 1 suara memanggil aku, rupa-rupanya ustazah aku yg memanggil diriku..beliau yg berdiri btul2 di hadapan ku menyuruhku untuk keluar dari bilik darjah supaya aku dpat mmbawa diriku ke tandas untuk mmbasuh mulut ku yg sdah penuh dgn dakwt biru..nasib baik la tandas mmg ada di blkg kelas aku..kalau x mmg aku kna lalu kelas len tuk smpai ke destinasu ku

sampainya aku d dalam tandas trus aku mengumur mulutku dengan air paip..pnyak la byak dhwt biru yg ada lam mulut aku..ntahla aku telan ke tak dkwat 2..haha..lol...kemudian aku masuk balik dlam kelas..then aku dh lupa la apa dh jd..tp yg pasti ustazah aku 2 msti dh tengok smua bnda yg aku bt...mana x nya..dh mmg beliau brdiri dpan meja aku..bla aku teringat balik kemalangan nie..mmg aku rsa tahap kebodohan aku mmg dh sampai thp mokhsha..

p/s
*mmg sedap rasa dkwt pen..lau nk rasa cuba la bt cam aku bt..haha
*nmpaknya lg 1 mggu sblm aku masuk u..kepada bdk yg dpt uitm 2 aku ucapkan kesian korg coz kna masuk awal(haha padan muka)
*mggu nie last aku men dota kot!!
*mggu dpan cbuk ngan bnda nk kna sedia tuk pendaftaran
*rupa-rupanya aku x mohon ptptn..haha..adei nk kena cari penaja la plak
*stkt nie aku cuma dapat yayasan tenaga nasional ngan lembaga biasiswa kedah,2 pown cuma pinjaman tp aku x ksah, aslkan ada..
*sapa2 yg ada penaja len sila la bgtau aku..huhu

Share:

3 komen